ikganaarlapland.reismee.nl

Hei kaikki, welkom op mijn Reislog!

Het is gelukt. De eerste bus en trein op zondag vanuit Heemstede reden volgens schema, en daardoor zit ik inmiddels in de ICE trein naar Duisburg HBF. De komende week ga ik voor het eerst in groepsverband op vakantie. Om heel eerlijk te zijn is dit niet mijn eerste keus. Ik ben graag flexibel op vakantie, en hou het liefst zelf de controle. Echter staat de komende week bijna alles vast. Van de verblijfplaats, het dagprogramma tot het diner.

Het meest kijk ik uit naar de tocht met de Husky honden. Als dit bevalt zou ik nog graag een keer mee willen, maar dan met een meerdaagse tocht. Mijn wintersport ervaring is redelijk beperkt, daarom leek het mij veiliger om niet meteen alleen met -30 de wildernis in te trekken, maar eerst in groepsverband de toeristen tocht te maken. Ik ben super benieuwd hoe de week gaat verlopen.

Ik heb geen idee hoeveel zin, tijd en gelegenheid ik heb om een blog bij te houden. Maar wil je automatisch een mailtje ontvangen als er wel een nieuw verhaal of fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mailadres achter te laten in de rechterkolom.

Ik kan niet wachten op Düsseldorf om de overige enthousiaste “Vibers” te ontmoeten!. Vamos!

Tervehdys,

Vera

Reacties

Reacties

Isolde

Leuk Vera, ben erg benieuwd naar je avonturen en heerlijke reisverhalen ?

Joop

Heel veel plezier lieverd. Ik zal wel even mee vliegen met je. https://de.flightaware.com/live/flight/GMI3192 Ondertussen is de -32 graden je voorbij gegaan. Wordt alleen maar warmer daar :-) . sneeuw tot knie hoogte, maar gelukkig zijn er daar nog de mooie husky honden. Zal ongetwijfeld ook nog wel een mooie, aardige honden stuurman c.q begeleider bij zijn. Laat je niet te veel afleiden en geniet van de natuur. Ben benieuwd of de alcohol daar ook je warmte geeft bij het nuttigen. Veel succes met de hele groep daar. Gaat ongetwijfeld leuk en gezellig worden. XXXX

Joop

En je bent op pad, 8 minuutjes vertraging, https://www.flightstats.com/v2/flight-tracker/ST/3192?year=2019&month=01&date=27&flightId=988014937 maar jullie hebben wind mee.

ijda

goedemorgen meiss, je eerste nacht zit er inmiddels op ,hopelijk heb je lekker geslapen,vandaag maar lekker genieten van de natuur en hopelijk je mede reizigers xxx mams

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!